pátek 23. ledna 2015

Fotbalové utkání Mahango x Simike

Čekal nás fotbalový zápas mezi školou v Mahangu a Simike. Nový míč, který byl určen pro vítěze však zůstal spolu s Chrisem v Mbey. Tak jsem si ze sirotčince míč zase vzala a slíbila, že jim brzy přivezu druhý. Získat tento míč před zápasem včas nebylo tak jednoduché. Josef (patron sirotčince), který měl míč schovaný ve svém pokoji, byl ráno na několik kilometrů vzdáleném poli, kde pomáhal babuovi orat pole pomocí volů. Najít ho, dobrodit se k němu vodou (cestou stejně jako vloni utopit žabky), počkat, až bude práce hotová a absolvovat cestu zpět vzalo "trochu " času. Na začátek zápasu jsem tak dorazila s 20 min zpožděním. Žáci ze sousedního Simike však měli zpoždění větší :-).

Tento den bylo neskutečně horko. Před zápasem jsem začínala mít před očima pouze tmu. Zachránily mě 2 litry vody, po nichž jsem byla schopná zase fungovat :-). Nikdy jsem snad tolik vody nevypila. Toto horko však neubralo nic na nadšení hráčů a hlavně fanynek. Pro dostatečný výhled se využívaly všechny možnosti. Děti visely na všech dostupných stromech. Jako první proběhlo utkání v netbole (něco jako dívčí košíková). V minulém roce, kdy jasným favoritem bylo Simike, bylo letošní utkání velmi vyrovnané a tím pro fandící hodně zajímavé. Nakonec těsně vyhrálo Mahango (12:11). Vítězství (a tedy i fotbalový míč) získalo Mahango nakonec i ve fotbale (3:0). Oslavu vítězství nezkazil ani dlouho očekávaný déšť. Všichni hráči za námahu dostali sodu, což pro ně byly nové vánoce :-). Já jsem ještě stihla dojet do Mbey těsně před setměním. Už mě honila pořádná bouřka.





Žádné komentáře:

Okomentovat